غذای سبک

۰ بازديد
نان همیشه در اروپا ارزان بوده است. پنیر تقریباً در همه جا یک تخصص است و همراه با شیر و ماست، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین منابع پروتئین در این قاره است، و یکی از بهترین میان وعده ها در پیک نیک و سفر است (آنچه ما آن را "سوئیسی" می نامیم. خرید میوه و سبزیجات در فصل؛ ببینید چه چیزی ارزان و فراوان در بخش تولید یا بازار وجود دارد. هر چیزی آمریکایی معمولاً گران است و به ندرت رضایت بخش است. آفتاب پرست های فرهنگی بهتر و ارزان تر می خورند و می نوشند.

سرگرمی های سفر

۱ بازديد
همانقدر که پیک نیک و سفر برای شما و دوستانتان سرگرم کننده است، می تواند به همان اندازه برای موجودات بیرونی ناخواسته سرگرم کننده باشد. بهترین راه برای جلوگیری از یک پیک نیک خراب این است که از قبل برای احتمالات ناخواسته آماده شوید

سیستم سفر

۱ بازديد

شما باید برای پیک نیک و سفر خود  این سیستم به این ترتیب برنامه ریزی کنید تا از سفرهای خطرناک یا به ویژه چالش برانگیز جلوگیری کند. اگر یک کوهنورد باتجربه هستید و رزروی که می خواهید به صورت آنلاین در دسترس نیست، با مرکز اطلاعات گرند کنیون بک کانتری تماس بگیرید.

سفر های هیجان انگیز

۱ بازديد

شروع به تعطیلات کمپروان راهی هیجان انگیز برای کاوش در فضای باز و ایجاد خاطرات ماندگار است. چه یک مسافر باتجربه باشید و چه برای اولین بار ماجراجویی، برنامه ریزی دقیق کلید یک سفر موفق است. از انتخاب یک کمپرون مناسب گرفته تا ترسیم مسیر و بسته بندی وسایل ضروری، هر مرحله نقش مهمی در شکل دادن به تجربه نهایی پیک نیک و سفر شما دارد.

 

سفر عشق

۲ بازديد

همانقدر که ما پیک نیک و سفر را دوست داریم، بردن معشوقه‌تان به شهر عشق در این روز ولنتاین کمی کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، نه؟ به عنوان جایگزین، از لیون کمتر گردشگر اما به همان اندازه زیبا بازدید کنید که فقط یک ساعت از پاریس فاصله دارد.

ضیافت اروپایی

۲ بازديد

بهترین راه برای ضیافت مانند یک اروپایی - لذت بردن از غذاهای خوشمزه محلی از نظر اقتصادی - پیک نیک و سفر است. در حالی که نصف کسانی که صرفاً در رستوران غذا می خورند، بهتر غذا می خورید. در کتاب من، هیچ تجربه سفری بهتر از پیک نیکی که از بازارهای محلی و خواربارفروشی ها تهیه می شود، در فضای باز با میدانی پرجنب و جوش، پارکی آرام، یا بندرگاهی شاداب شده به عنوان پس زمینه وجود ندارد.

 

سفر خوب

۳ بازديد
همیشه از قدیم تا کنون ما علاقه زیادی به پیک نیک و سفر داریم و تنها تفریحی است که همه یاعلی خانواده از آن لذت می برند و به همه خوش می گذرد.

ملزومات سفر ۲

۴ بازديد
برای پیک نیک و سفر حتماً تنقلات، وسایل سرگرمی و هر گونه داروی لازم را در کیف دستی خود بسته بندی کنید. همچنین می‌توانید برای بچه‌هایتان در صورت ریختن یا تصادف، لباس عوض کنید. علاوه بر این، خرید بیمه مسافرتی را در نظر بگیرید تا در صورت تاخیر یا لغو غیرمنتظره از خود محافظت کنید.

Disney DAS Pass

۳ بازديد

Disney DAS Pass برای پذیرایی از مهمانانی طراحی شده است که به دلیل معلولیت نمی توانند در صف های معمولی برای دیدن جاذبه ها منتظر بمانند. این سرویس به این میهمانان و مهمانانشان امکان می دهد بر اساس زمان انتظار فعلی، زمان بازگشت برای جاذبه ها را دریافت کنند. سپس میهمان می تواند در زمان تعیین شده یا بعد از آن، با دور زدن صف اصلی به جاذبه بازگردد و از پیک نیک و سفر خود لذت ببرند

 

سفر نشان دهنده چیست؟

۲ بازديد
پیک نیک و سفر نشان داد که قرار دادن مغز در معرض زبان‌ها، بوها، مزه‌ها و مناظر جدید با زندگی در خارج از کشور، خلاقیت را بهبود می‌بخشد. مطالعات مختلفی وجود دارد که به ارتباط بین سفر و سلامت روان پرداخته اند. این یکی متوجه شد که سفر ممکن است با کاهش احتمال ابتلا به افسردگی، زندگی شما را تغییر دهد